Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Informace GDPR.
Reklamace
Nejrychlejšího vyřízení reklamace dosáhnete reklamováním zboží přímo v autorizovaném servisu. Jejich seznam naleznete v návodu, který je přiložen u zboží, popř. v záručním listě, je-li ke zboží vydán, nebo na webu výrobce.
Chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě?
POZOR: V případě, že chcete uplatnit nárok na vracení zboží v 14denní lhůtě, zboží nesmí být použíte, balení (krabice) nesmí být polepene, popsáne nebo zničene jiným způsobem. Nepoškozený produkt v původním maloobchodním obalu do vhodné krabičky či jiného obalu tak, aby nebyl poškozen ani produkt ani maloobchodní obal.
Reklamujete vadné zboží?
V případě, že chcete reklamaci uplatnit přímo u nás, můžete tak učinit následujicím způsobem:
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci u nás, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.
UBS spol.s.r.o.
Masarykova 178, 415 01, Teplice
UBS spol.s.r.o.
Vyřizovatel reklamaci a záručních a pozáručních oprav.
IČ: 25452207
Korespondenční adresa
Masarykova 178
415 01, Teplice
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný reklamační list.
V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje, prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na info@batteryland.cz
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší, případně vám pomůžeme se zajištěním přepravy.
-
Jak bude reklamace probíhat?
V případě, že reklamace je oprávněná:
- Bude provedena oprava zboží.
- V případě neopravitelné závady bude zboží vyměněno za nový kus nebo bude vrácena kupní cena kupujícímu.
V případě, že reklamace je neoprávněná:
- Bude zboží vráceno zpět zákazníkovi.
- Náklady na přepravu hradí zákazník.
Reklamaci nelze uplatnit v následujících případech:
- Zboží bylo poškozeno živly.
- Zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním.
- Zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN
- Mechanickým poškozením, neodbornou instalací, špatným zacházením a obsluhou.
- Životnost baterie: baterie jsou spotřební zboží s omezenou životností. Životnost článků baterie je stanovena 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na opotřebení baterie způsobené jejím obvyklým užíváním.
V souvislosti s výše uvedeným bere kupující na vědomí, že záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou je zboží způsobilé vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet a plnit tak svou plnohodnotnou funkčnost. Prodejce tak v reklamačním řízení posuzuje nárokovanou vadu i s ohledem na výše uvedenou životnost a způsob míry opotřebení. Tato posuzovaná skutečnost bude tvořit součást obsahu reklamačního protokolu, pokud se na ni prodejce bude odvolávat jako na důvod zamítnutí reklamace v záruční době.
-
Jak dlouho budu očekávat vyřízenou reklamaci?
Ode dne uplatnění reklamace nejpozději do 30 dnů. U spotřebního zboží (náplně a baterie) ve většině případů vyměníme za nový kus tím pádem lhůta vyřízení je mnohem rychlejší.
-
Jaká je záruka na baterie?
Záruka na nové baterie – Na baterie se vztahuje záruční doba v trvání 24 měsíců, stejně jako na jakékoli jiné spotřební zboží. Záruční dobu nelze zaměňovat za životnost výrobku, která je v případě baterií 10 měsíců na životnost článků nebo 500 cyklů – platí záruka, která vyprší první.
-
Jaká je záruka, pokud objednám na firmu/ičo?
Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má nárok pouze na 1letou záruční dobu - viz. obchodní podmínky.
Peníze vám pošleme na účet. Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.